atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص اورژانس

                                                       به نام خدا

مشاوره با متخصص اورژانس

شاید همیشه شنیده باشید حادثه هیچگاه خبر نمی کند. همینطور، نیاز به دکتر و خدمات پزشکی را هیچگاه نمی توانیم پیش بینی کنیم که چه زمانی بیماری رخ می دهد. در وقوع چنین شرایطی، اولین کاری که به ذهن خطور می کند تماس با مراکز خدمات اورژانس و مشاوره با متخصص اورژانس است. متخصصان اورژانس در همه ی زمینه های پزشکی اطلاعات دارند.

رسیدگی کردن به وضعیت اورژانس، با توجه به شرایط وامکانات محدود اورژانسی در برابر جمعیتی که در کلان شهرها وجود دارد، و تعدیل نیروی انسانی شاغل، ارتباط اورژانس با مردم بسیار دشوار و حیاتی است.

خصوصا با وجود شرایط حال حاضر به دلیل وجود پاندمی ویروس کرونا و محدودیت های تردد مراجعه به صورت حضوری بسیار دشوار است و برای بیماران و همراهان بیمار حضور در چنین مکان هایی  خطرناک است.

بعضی مواقع بیمارانی نیازمند اقدامات اولیه و فوری پزشکی هستند و با وجود حجم سنگین ترافیک در شهر ها و به موقع نرسیدن ماشین اورژانس ممکن است جان بیماران به خطر بیفتد. از این رو می توان تا در صورت لزوم و بازه زمانی رسیدن اورژانس درب منزل، با مشاوره آنلاین و به موقع با متخصص اورژانس اقدامات اولیه و فوریت های پزشکی لازم مانند احیای قلبی بیمار و نحوه درست ماساژ قلبی، نحوه انسداد خونریزی در بینی یا هنگام پارگی اعضا  یا مهارت درست برای رفتار با بیمار و انتخاب حالت مناسب برای بیمارانی که دچار شکستگی ، سوختگی، برق گرفتگی، گرما زدگی و مسمومیت یا عفونت شدند، از بروز حوادث خطرناک جلوگیری کرد.

متخصصین اورژانس فقط با چند سوال و دریافت جواب به صورت آنلاین سریعا می توانند بیماران اورژانسی را تشخیص داده و گاها امکان دارد با چند اقدام توصیه شده توسط این متخصصین، بیماری رفع شود. یا اینکه حتی نگرانی بی موردی بوده و مشکل جدی وجود نداشته باشد. از این رو کمک میکند تا بی مورد ماشین اورژانس هم مشغول نشود زیرا ممکن است آن ماشین می تواند جان کسی دیگری که مشکل جدی داشته را نجات دهد.

خوشبختانه در عصر نوین امروز، و در دسترس بودن اینترنت همه ی مشکلات تا حدودی آسان شده خصوصا درخصوص خدمات پزشکی کمک کننده بوده امروزه متخصصان بی شماری در همه ی زمینه ها به راحتی به صورت آنلاین با بیماران در ارتباط هستند.

 

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت آترینا دکتر مراجعه فرمایید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۷:۴۳ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)