atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص خانواده

                                                       به نام خدا

 

خانواده رکن اساسی یک جامعه است و نداشتن مشکل در سلامت خانواده، از مهم ترین معیارها به شمار می آید.

گاهی برخی از مشکلات به وجود آمده در خانواده به قدری با خانواده پیوند می خورد نیازمند درمان می باشد. زیرا برخی از مشکلات، به علت ساختار خانواده ای که یک فرد در آن بزرگ شده است می باشد. وقوع بعضی اتفاقات ممکن است بقیه اعضای خانواده را تحت تاثیر خود قرار دهد مانند مرگ عزیزان.

بروز تنش ها و بحث های خانوادگی بین ارتباط والدین و فرزندان یا زوجین طبیعی است، فقط نیاز به مهارت و آشنایی برای رفع آنها است.

امروزه با مشاوره های آنلاین با متخصصین این حوزه به راحتی می توان درصدد رفع مشکلات این چنینی در خانواده ها اقدام کرد. خوشبختانه امروزه بدون نیاز به مراجعه حضوری می توان از مهارت های لازم بهره مند شد. مشاوره آنلاین مزایای بسیاری دارد مانند:

• سهولت دسترسی، برای ارتباط با متخصص خانواده باعث می شود مردم به خصوص جوانان استقبال بیشتری داشته باشند و خیلی راحت با مشاورین ارتباط برقرار کنند.

• مشکل ناشی از انتظار در سالن های پر استرس از معایب مراجعه حضوری است که در مشاوره آنلاین دیگر چنین مشکلی وجود ندارد.

• می توان بدون محدودیت مکانی به بهترین متخصص خانواده دسترسی داشته باشید. دیگر نیازی نیست برای ویزیت، مسافت طولانی را طی کنید، به راحتی می توانید در منزل خود باشید و در خصوص مشکلات خود با متخصصین خانواده مشورت کنید و از مشاوره آنها بهره ببرید. خصوصا برای افرادی که ساکن شهر های دیگر هستند.

• صرفه جویی در زمان و هزینه از مهم ترین مزایای مشاوره آنلاین

• ممکن است با خود بگویید، مشکلات خانواده و راه کار های آن را به راحتی، با یک سرچ در اینترنت میتوانید حل کنید و جواب سوالات خود را پیدا کنید اما به هیچ عنوان این گونه نمی توان به صورت دقیق و مرتبط با مشکلات خانوادگی خود، اطلاعات کسب کرد وراه کار درستی انتخاب کرد و حتی ممکن است از مقالات، تشخیص نادرستی عاید شما شود و نهایتا تاثیری در بهبود کار پیش نیاید و باعث کاهش سلامت روحی و رفتاری خانواده شود.

• افرادی که محدودیت های جسمانی دارند و نمی توانند به صورت حضوری در محل نزد متخصصین حاضر شوند به سادگی می توانند از این روش استفاده کنند.

به طور کلی مشاوره آنلاین با متخصص خانواده می تواند به راحتی، جهت رفع نیاز های روانشناسی اقدام کند و یا به قدرت روان شناختی افراد و رفتارهای سالم که باعث سلامت خانواده می شود کمک کند.

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت آترینا دکتر مراجعه فرمایید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۶:۵۰ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)