atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص طب مکمل

 

مشاوره با متخصص طب مکمل

گاهی فقط تشخیص بیماری یا تجویز دارو توسط پزشک، برای درمان بیماران کافی نیست و باید روان درمانی از طریق طب مکمل یا جایگزین، استفاده شود تا اثر بخشی و سرعت بیشتری در درمان افراد حاصل شود. که امروزه طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. و ثابت کرده نقش موثری در درمان بی شماری از امراض دارد بنابراین طب مکمل کامل کننده علم پزشکی است که انواع روش های درمان و پیشگیری برای انواع بیماری ها و مشکلات و درمان های خانگی به روش خانگی از طریق تغییر عادات را می توان به صورت آنلاین از طریق مشاوره با متخصص طب مکمل بهره برد. حتی متخصصین به صورت آنلاین و غیر حضوری و در مواقع لازم، به صورت تماس تصویری اقدام به درمان و مشاوره می کنند.

شاید خیلی از افراد، بیماری را، به داشتن درد یا داشتن مشکل در فیزیک خود بدانند و متاسفانه به دلیل عدم آگاهی بیماری های روحی و روانی و یا رفتاری که باعث بروز بسیاری از بیماری های دیگر می شود را نشناسند و اهمیت ندهند و حتی بعضی افراد هم، دغدغه کمبود وقت یا مشغولیت کاری و نداشتن وقت برای انتظار در رسیدن نوبت ویزیت یا عدم شناخت متخصص مجرب دارند و نمی توانند به این مراکز مراجعه کنند. بنابراین مشاوره آنلاین ازمزایای بسیاری برخوردار است که به رفع این مشکلات هم کمک می کند.

درمان های خانگی که راحت میتوان از طریق مشاوره متخصص طب مکمل آنلاین انجام داد مانند: مشاوره در مورد، خواب کافی و تغذیه سالم تر و مکمل های تغذیه ایی که تاثیر به سزایی در سلامت روان دارد زیرا کمبود ویتامین ها می تواند منجر به علائم روانشناسی شود و گنجاندن آنها در برنامه غذایی حائز اهمیت است بنابراین برای درمان طیفی از بیماری ها مثله.: اختلالات خلقی، شناختی، روان پریشی و خواب و سلوک کاربرد دارند. و حتی طب گیاهی هم بسیار موثر است.

 فعالیت های بدنی ( رقص درمانی ) تحرکاتی که به یکپارچگی جسمی و هیجانی فرد، توسعه آگاهی بدن، ابراز احساسات، پرورش تعامل و ارتباط کمک می کند.

ورزش کردن که می تواند باعث کاهش اضطراب و افسردگی شود. زیرا اثرات مثبت ورزش یکی از روش های طب مکمل است.

مراقبه یا تمرکز ( مدیتیشن ) اثرات فیزیولوژیکی دارد که منجر کاهش استرس، فشار خون می شود و میزان تنفس و ضربان قلب کند می شود و امواج آلفای مغز افزایش می یابد. یوگا هم جزو این دسته است.

 روانشناسی ‌مبتنی بر پذیرش و تعهد ( روانشناسی اکت )، دانش زندکی در طب مکمل ( آیوردوا )، نیایش و دعا که با وضعیت سلامتی همبستگی مثبتی دارند و منجر به کاهش استرس و فشار خون می شود. و خیلی از درمان هایی که کمک به بهبود و اصلاح نوع زندگی ، انرژی و تغذیه افراد می کند را به راحتی می توان آنلاین دریافت کرد.

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۲:۲۶ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)