atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره آنلاین روانشناسی

مشاوره آنلاین روانشناسی   

همه ما گاهی در زندگی به مشکلاتی بر میخوریم که تاثیر مستقیم برروی افکار، کارهای روزانه و همینطور روابط دوستانه و اجتماعی  یمان دارد که در این هنگام نباید از کنار مشکلات زندگیمان رد شویم بلکه باید با استفاده از یک راه حلی درست به فکر بر طرف کردن آن باشیم . حال ما به تنهایی قدرت تصمیم گیری و حل کردن بسیاری از مشکلات به وجود آمده را نداریم و باید از فردی که در این زمینه تخصص دارد کمک بگیریم که روانشناسان میتوانند مارا راهنمایی کنند .

 -مشاوره روانشناسی : روانشناس کسی است که در این زمینه تخصص دارد و با آگاهی و دانشی که در این باره دارد میتواند به  ما کمک کند . او با بررسی اختلالات رفتاری  و شخصیتی ما و همینطور تحلیل مشکل پیش آمده با صبوری کامل  به ما کمک و راهنمایی  میکند تا  با طی کردن جلساتی متعدد و شیوه ای درست آن  را حل کنیم .

رابطه بین فرد بیمار با روانشناس مبتنی بر اعتماد است و ما میتوانیم با خیال راحت تمام مشکل به وجود آمده را بازگو کنیم .

 -چه زمانی باید به یک روانشناس مراجعه کنیم ؟

اشخاص به دلایل گوناگونی میتوانند به مشاوره  مراجعه کنند و حتما آن دلیل ایجاد یک  مشکل نیست بلکه در خیلی از مواقع  افکار و روان خودمان دچار فشار روحی است  برای مثال  خیلی از اوقات ما هدف مشخصی در زندگیمان نداریم و نمیتوانیم تصمیم درستی برای آ/یندمان داشته باشیم ، یا اعتماد به نفس کافی درخیلی مواقع نداریم و یا برای بهبود روش زندگی و ... مراجعه میکنیم . پس هر زمانی و در هر شرایطی که احساس نیاز کردیم که مشکلاتمان را به یک نفر بازگو کنیم و روان و اعصاب ما تحت فشار بود میتوانیم به سراغ روانشناسان برویم .  

 -خصوصیات یک روانشناس خوب :

یک روانشناس خوب  ،به ما نصیحت نمی کند بلکه با درک شرایط و موقعیت، به ما پیشنهاد میدهد ، از هیچ حرف های ما تعجب نمیکند و ما را سرزنش نمیکند، صبور است و در مرحله اول مارا راهنمایی میکند در مرحله دوم مشاوره میدهد و در مرحله سوم روان درمانی میکند و مشکل پیش آمده را با ایجاد راه حل برطرف میکند .

خوشبختانه با پیشرفت  تکنوولوژی ، انواع مختلفی از مشاوره قابل استفاده است . با مشاوره آنلاین به راحتی بدون هدر دادن زمان می توانید در هر کجا که هستید در سریع ترین زمان ممکن ، با روانشناسان گفت و گو کنید .

برای دریافت مشاوره آنلاین روانشناسی می توانید به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید .

 

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۹:۳۱ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)