atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص اسلیو معده

مشاوره با متخصص اسلیو معده

پزشک دو کار اصلی را برای کاهش وزن و لاغری برای نجات شخص چاق انجام می دهد یا حجم معده را کاهش می دهد تا غذای کمتری بخورد. یا مسیر جذب غذا را کاهش می دهد، که در عمل جراحی اسلیو معده پزشک حدود ۷۰ درصد معده را کوچک می کند.

اولین سوالی که برای افراد مایل به لاغری با روش جراحی، پیش می آید این است که کاندید مناسبی برای عمل است یا خیر؟ و به طور کلی چه کسانی می توانند این عمل انجام دهند یا چه کسانی نمی توانند؟ کسب اطلاعات کافی درباره نحوه عمل ، دوره نقاهت عمل، مزایا و معایب عمل و مدت زمان عمل جراحی

تمامی این سوالات را باید از متخصصین در این حوزه پرسید که گاهی نیاز به مشورت های گوناگون با چندین پزشک است که هزینه و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

اگر در کلان شهر ها زندگی کنید اغلب سفرهای درون شهری حداقل ۲ ساعت برای رفت و برگشت به مراکز درمانی و مشاوره گرفتن با پزشکان مختلف زمان می برد. و از طرفی به دلیل شرایط پاندمی و قرنطینه، گسترش و شیوع ویروس کرونا حضور در مراکز درمانی مختلف ریسک بسیار زیادی را داشت زیرا هر چه در اماکن عمومی و مراکز درمانی حضور کمتری داشته باشیم امکان انتقال بیماری کمتر است.

افرادی که در شهر های کوچک ساکن هستند دسترسی به متخصص خوب و باتجربه را ندارند بنابراین مجبور به مراجعه به شهرهای دیگر هستند و از آنجایی که مشاوره در زمینه عمل اسلیو معده نیازمند تحقیق و مراجعه مکرر برای جستجوی بهترین متخصص است ، بدیهی است که سفرهای مکرر و متوالی برای مراجعین قطعا سخت و دشوار است و یا حتی غیر ممکن است.

اینجاست که پیشرفت تکنولوژی نقش پر رنگی در زندگی بشر دارد و اینترنت پرکاربرد ترین تکنولوژی ها است و استفاده آن در حوزه پزشکی کمک به سزایی جهت رفاه حال بشر کرده است .

بنابراین خدمات و مشاوره به صورت آنلاین مشکلات کمتری را دربر دارد وانتخاب متخصص مجرب راحت تر و قابل دسترس تر است.

 

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۴:۵۰ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)