atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص تیروئید

مشاوره با متخصص تیروئید

افراد بسیاری به دلیل دغدغه های ترافیک و شلوغی مراکز درمانی، بیماری خود را جدی نمی گیرند و حتما پیش آمده که برای یک سوال کوتاه درباره بیماری یا نحوه مصرف دارو و تعیین دوز مناسب دارو، و مشاوره با پزشک متخصص باید به مراکز درمانی مراجعه می کردیم یا تنها برای نشان دادن برگه آزمایش خود ساعت ها انتظار می کشیدیم.

 به طور مثال برای بیماری تیروئید ، هر فردی باید ۵ سال یکبار آزمایش تیروئید بدهد و در صورت تشخیص اختلال تیروئید باید در فاصله زمانی کمتری آزمایش دهد. به خصوص افراد باردار باید قبل از بارداری و در حین بارداری تست تیروئید انجام دهند. این کار زمان زیادی صرف خود می کند بنابراین برای سهولت کار امکان دسترسی به متخصص تیروئید به صورت آنلاین کار را راحت کرده بیمار می تواند با انجام آزمایش تیروئید برگه آزمایش خود را به صورت آنلاین به متخصص تیروئید از طریق تماس تصویری و یا ارسال تصویر نشان داده و از نتیجه آن مطلع شود و دوز مناسب دارو و طریق مصرف آن را دریافت کند. و بعد از اتمام دوره درمان مجدد با پزشک متخصص مشورت کند تا نتایج به دست آمده را چک کند و در صورت لزوم با تغییر دوز دارو و یا تکرار آزمایش تیروئید بیماری را درمان کند این مداومت، با مشاوره آنلاین بسیار ساده و آسان صورت می گیرد بدون سختی و صرف زمان و معطلی .

گاهی دسترسی به یک پزشک متخصص که مد نظرمان است امکان پذیر نیست

 به دلیل دور بودن مسافت مراکزی که پزشک متخصص حضور دارد

 امکان خروج از منزل برای سالمندان و معلولین و زنان باردای که نمی توانند به راحتی راه بروند یا انتظار بکشند، به سختی فراهم می شود

 با این حال تشخیص بیماری تیروئید امر مهمی است که باید انجام گیرد خصوصا در زمان بارداری

مهم ترین مزیت استفاده افراد از خدمات پزشکی به صورت آنلاین همین نداشتن مشکلات و دغدغه های این چنینی است.

 

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۳:۳۹ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)