atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره با متخصص اطفال

مشاوره با متخصص اطفال

از آنجایی که والدین در مورد سلامت فرزندانشان حساس هستند و نگرانی مداوم دارند باید به طور مستمر یا چند ماه یکبار به متخصص اطفال مراجعه کنند یا در ارتباط باشند. برای واکسیناسیون و بررسی رشد جسمی و عاطفی مانند خوردن و خوابیدن و عادات اجتماعی ، کودک، بینایی و شنوایی، گوارش و... مورد ارزیابی قرار بگیرند.

معمولا  به دلیل حساس بودن بدن اطفال، بیشتر دچار بیماری و تب می شوند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند اما به دلیل برخی از مشکلات نمی توان دائم به متخصص اطفال مراجعه کرد. و گاها دسترسی به پزشک‌ متخصص اطفال به راحتی امکان پذیر نیست.

 امروزه می توان به راحتی به صورت آنلاین با متخصص اطفال در ارتباط بود. با بیان شرح حال  و علائم کودک و در صورت لزوم با ارتباط تصویری از متخصص اطفال می توان مشاوره گرفت . این کار مزایای بسیاری دارد مانند:

زمانیکه مادران تازه زایمان کرده اند و امکان خروج از خانه برایشان سخت است یا فرزند دیگری دارند که نیاز به مراقبت دارد.

نیاز به دریافت نظرات تخصصی از یک یا چند پزشک

 قبلا برای هر نوع سوالی و مشکل کوچکی باید جهت ویزیت ، به صورت حضوری به مراکز درمانی می رفتیم و از طرفی هم احتیاج به مشورت با چندین پزشک بود و زمان زیادی را باید صرف می کردیم اما الان با مشاور آنلاین به سهولت می توان با صرف زمان و هزینه کمتری با چند پزشک مشاوره کرد.

انتظار برای رسیدن نوبت در مراکز درمانی یا مطب ها برای اطفال کلافه کننده است و از حوصله ی کودکان خارج است.

نگرانی های بی مورد والدین باعث مراجعه بی مورد آن ها به مراکز درمانی می شود و در زمان انتظار نوبت ممکن است کودک در معرض محیط الوده قرار بگیرد و مریضی های مسری به اطفال منتقل شود.

جستجوی متخصص اطفال مجرب، از طریق مراجعه به پروفایل پزشک و اطلاعات مربوط به آن و نظرات کاربران دیگر در خصوص کیفیت مشاوره پزشک به صورت آنلاین از مزایای ارتباط آنلاین و دریافت مشاوره با متخصص است و حتی با وجود دور بودن پزشک متخصص از مکان زندگی ما، می توان به صورت آنلاین با آن ها در ارتباط بود.

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۷:۳۴ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)