atrinadoctor atrinadoctor .

atrinadoctor

مشاوره آنلاین تغذیه

مشاوره آنلاین تغذیه

یکی از نیاز های طبیعی ما انسان ها  تغذیه است که از مهم ترین عامل های رشد ، سلامت و طول عمر است و در واقع تعیین کننده کیفیت زندگی ماست . تغذیه صحیح و سالم و داشتن رژیم غذایی باعث سلامتی و شادابی بدن و روح  میشود و تاثیر بسیاری بر روی فکر و تصمیمات ما دارد . همچنین در طول روز منبع تامین انرژی بدنمان  همان غذایی است که مصرف میکنیم از این رو میبایست رژیم غذایی متنوع و  کاملی داشته  باشد. برای طی کردن این روند ما نیازمند یک فرد آگاه هستیم که در این زمینه مشاوران تغذیه به ما کمک خواهند کرد .

مشاوره تغذیه کیست؟

 متخصص تغذیه ،کسی است که در این زمینه تخصص دارد و به خوبی میتواند به ما  کمک کند  که از چه مواد غذایی به چه مقدار در طول روز  استفاده کنیم .

 مشاوران با توجه به کمبود های بدن هر فرد و با توجه به نیاز های بدن آن  برنامه ای مینویسند که باعت مصرف کمتر غذا های مضر و مصرف بیشتر سبزی جات و میوه ها می شود و با یپگیری و نظارت روی ان برنامه باعث روند سریع تر و بهتر به نتیجه رسیدن آن میشوند.

 در چه مواقع میبایست به مشاوره  تغذیه مراجعه کرد؟

در شرایطی مانند بارداری، لاغری ،چاقی ،کلسترول بالا  ،بد خوابی  و همینطور در شرایطی که دچار بیماریی هایی مانند بیماری های کلیوی ،کبدی  ،قلبی ،گوارشی و سرطانی هستیم نیاز به تغذیه مناسب و برنامه ریزی شده  برای بهبودی حالمان داریم که میتوانیم به متخصصان در حوزه تغذیه مراجعه کنیم .

داشتن برنامه غذایی سالم علاوه بر بهبود سلامت جسمی ما ،وضعیت روح ما را نیز بهبود میبخشد و باعث میشود حس  پر نشاط و بهتری در طول روز داشته باشیم و تمام فعالیت هایمان با انرزی و انگیزه بیشتری انجام شود و در واقع سبک زندگی ما سالم و متحول میشود .  هم چنین خطر ابتلا به انواع بیماری ها  مانند دیابت، سرطان ، پوکی استخوان و ...کاهش میابد. البته که عمل کردن ما به گفته های متخصصان نیز نکته اصلی و مهمی در بهبود بیماری و  زودتر نتیجه گرفتن است .

ویژگی های یک مشاور تغذیه خوب

مشاوران باید سلامت بیمار را اولویت کار خود قرار دهند و بهترین برنامه را برای انها طراحی کنند که متناسب با نیاز بدنشان باشد هم چنین  در دسترس بودن انها یکی از مهم ترین گزینه های مشاوره صحیح است که بتوانند با صبوری کامل و به نحو احسن پاسخ بیماران را بدهند .

مشاوره انلاین یه انتخاب خوب با توجه به داشتن مشغله های زندگی  و افرادی که زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارند می باشد .

برای گرفتن مشاوره آنلاین تغذیه میتوانید به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید .

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۸:۲۳ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مشاوره با متخصص بای پس معده

مشاوره با متخصص بای پس معده

یکی از روش های جراحی که منجر به کاهش وزن می شود، بدون داشتن رژیم لاغری یا ورزش خاصی عمل بای پس معده است در این روش قسمت بالای معده بریده می شود و به قسمت پایین روده وصل می شود و قسمت بالای روده به قسمت پایین تر روده وصل می شود و این کار باعث کاهش جذب غذا می شود.

این مکانیزم باعث می شود تا بدن کالری کمتری جذب کند و یکی معضلات افراد که از آن رنج می برند چاقی است بنابراین روزانه افراد زیادی در صدد رفع این معضل اقدام می کنند. بنابراین داشتن اطلاعات کافی برای انجام چنین عملی و دانستن نحوه انجام جراحی ، دوره نقاهت آن و مزایا و عوارض این جراحی و دریافت مشاوره با متخصص عمل بای پس معده، و به طور کلی کسب اطلاعات کافی درباره جراحی بای پس معده ، قبل از انجام جراحی امری است ضروری.

موارد کاربرد مشاوره آنلاین و مزایای آن

برای مشاوره و کسب اطلاعات کافی و یا پیدا کردن پزشک متخصص مجرب نیاز به مشورت با چندین پزشک است ، این کار بسیار زمان بر و طولانی و هزینه بر می شود.

 برای افرادیکه با مشکل کمبود زمان مواجه هستند به دلیل اشتغال کاری به صورت تمام وقت

گاهی بیمار بعد از عمل جراحی باید شرح حال خود را به پزشک توضیح دهد اما به دلیل سختی رفت و آمد نزد پزشک ، می تواند به صورت آنلاین و حتی تصویری این کار را انجام دهد ودر صورت لزوم، دارو برای بهبود و التیام زخم ها و جراحات بعد از عمل تجویز  کند ، و در مواقع ضروری توصیه کند به صورت حضوری معاینه صورت گیرد.

صرف هزینه ویزیت و رفت و آمد، برای مراجعه به مراکز درمانی و پزشکان مختلف

 با مشاوره آنلاین می توان با متخصصین بیشتری در مدت زمان کمتری صحبت کرد و مشاوره گرفت

به طور کلی مشاوره به صورت حضوری با آنلاین تفاوت اساسی ندارد تنها تفاوت آن در شیوه ارتباط بین پزشک و مراجع است.

 

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۶:۴۸ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مشاوره با متخصص هیپنوتیزم

مشاوره با متخصص هیپنوتیزم

هیپنوتیزم یک حالت طبیعی است که حالت هایی شبیه آن را بارها در زندگی روزمره خود، تجربه کردیم. بنابراین یک وضعیت عجیب و ترسناکی نیست. مثلا لحظاتی که غرق مطالعه کتاب، بازی کامپیوتری یا تماشای فیلم شدیم به طوریکه صدای پیرامون را نمی شویم و متوجه گذر زمان نمی شویم. یا زمانیکه دانشجویی سرکلاس نشسته و غرق در تخیلات و تفکرات یا رویاها خود شده و با صدایی ناگهانی و بلند از آن حالت بیرون می آید.

به طور کلی هیپنوتیزم یک حالت ذهنی شبیه خلسه، که شبیه حالت خواب است اما در آن فرد، کاملا آگاه و هوشیار است و منجر به افزایش تمرکز و توجه و پیشنهاد پذیری فرد می شود.

 

انواع هیپنوتیزم

هیپنوتیزم هدایت شونده: سایت ها و مشاوره های آنلاین اغلب از این نوع استفاده می کنند. که از دستورالعمل های ضبط شده و موسیقی برای القای حالت خواب آور استفاده می کنند.

خود هیپنوتیزم: فرآیندی که خود شخص هیپنوتیزم را به خود القا می کند که برای کمک به خود برای کنترل استرس و درد استفاده می شود.

هیپنپتیزم درمانی (هیپنوتراپی) : در این روش متخصصین توجه فرد را از محیط خارج به درون فرد مترمکز می کند. این نوع از هیپنوتیزم به دو شیوه، هیپنوتیزم حضوری و هیپنوتیزم آنلاین انجام می شود.

هیپنوتیزم آنلاین:

 برای کسانی که به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارند هیپنوتیزم آنلاین بهترین گزینه است  و روند درمان آنلاین توسط متخصص، هیپنوتراپیست مدیریت می شود و اثر بخشی یکسانی نسبت به مراجعه حضوری دارد. روش های گوناگونی درهیپنوتیزم آنلاین وجود دارد مانند تلقین درمانی ، حساسیت زدایی، هیپنوتیزم درمانی تحلیلی، خود هیپنوتیزمی

موارد درمان هیپنوتیزم آنلاین

درمان اظطراب و استرس، اختلالات خوردن و اختلال استرس پس از سانحه، عدم اعتماد به نفس، خجالت و ترس از جمع، وسواس و افکار مزاحم، پرخاشگری، تیک های عصبی، لکنت زبان، پانیک اتک یا حمله هراس، بی میلی جنسی، اختلالات و انحرافات جنسی، ناتوانی جنسی، درمان زود انزالی یا دیر انزالی، درمان همجنس خواهی و همجنس گرایی، درمان وسواس جنسی، درمان پیش فعالی، درمان مازوخیسم یا خودآزاری جنسی، درمان ترس و فوبیای مزمن روانی، سادیسم جنسی، درمان اعتیاد و وابستگیهای روانی مضر، درمان دردها یا اختلالات روانی و جسمانی، کنترل اشتها، کاهش فشار فکری

هیپنوتیزم درمانی کاربردهایی در زمینه پزشکی هم دارد مانند: کاهش علائم سندروم روده تحریک پذیرو علائم مرتبط با آن، از بین بردن، یا کاهش مشکلات پوست مانند زگیل و پسوریازیس، بیماری های مزمن درد مانند آرتریت روماتوئید، کاهش درد هنگام زایمان، در بیماران سرطانی تحت شیمی درمانی منجر به کاهش حات تهوع و استفراغ ، کمک به افرادی که تغییراتی در الگوی رفتاری دارند مانند ترک سیگار کاهش وزن یا جلوگیری از شب ادراری

آیا می توان بعد از هیپنوتیزم، تمام وقایع هیپنوتیزم را به یاد آورد؟

بله، درمانجو، تمام وقایع و بیانات متخصص آنلاین را به یاد می آورد تنها در برخی موارد بسیار محدود برای اهداف درمانی ، متخصص تلقین می کند که بیمار برخی مطالب یا حوادث را فراموش کند.

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 

 

  

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۳۵ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مشاوره با متخصص تومورهای سرطانی

مشاوره با متخصص تومورهای سرطانی

به دلیل حساسیت بسیار بیماری تومورهای سرطانی انتخاب بهترین پزشک متخصص مربوطه، کمک شایانی به بیماری می کند. دقت و مهارت متخصص در مورد ارائه خدمات به قدری اهمیت دارد که باید این مورد، از طرف بیمار بررسی شود. مهم ترین مسئله برای انتخاب پزشک، داشتن دانش، آگاهی و مهارت است با پرس و جو می توان پزشک ‌مناسب را انتخاب کرد، از این رو تحقیق و انتخاب بهترین متخصص به روش آنلاین و از طریق اینترنت ، قدرت انتخاب وسیع تری در اختیارمان می گذارد ابتدا متخصص به بررسی و مدیریت بیماری می کند. بعد به توضیح و تشخیص تومور ایجاد شده، سپس روش درمان می پردازد.

با مشاوره بهترین و سریع ترین روش درمان که دارای عوارض کمتری است را می توان انتخاب کرد. مشاوره با مدیریت عوارض و علائم اقدام به درمان می کند حتی می توان به سادگی، به طور همزمان با چند متخصص به صورت آنلاین، مشورت کرد حتی خود پزشک در طول مدت درمان با پزشکان و همکاران مشورت می کند تا درمان بیمار تسریع شود وعوارض کمی داشته باشد. با تشخیص به موقع متخصص، و نوع سرطان، ارائه بهترین درمان و سریع ترین راه کار برای کنترل و یا از بین بردن  بیماری، با کمک پرتو درمانی در کنار شیمی درمانی جان بیمار نجات پیدا می کند و این روش سلول های سرطانی را از بدن بیمار خنثی می کند.

امروزه مشاوره آنلاین زمینه وسیعی از ارتباطات را شامل می شود استفاده از سیستم های متنوع مشاوره آنلاین باعث می شود در شرایط کنونی بسیار کارآمد باشد با توجه به شرایط کنونی و محدودیت در رفت و آمد تردد، پزشکانی که سیستم مشاوره آنلاین در اختیار مردم قرار می دهند کمک بسیار بزرگی را در صرفه جویی در وقت و هزینه و ایجاد ارتباط می نمایند. امید به زندگی در، ادامه روند درمان، توسط بیمار بسیار مهم است .

مشاوره آنلاین می تواند از استرس و ترس ناشی از قرار گرفتن در مراکز درمانی و دیدن صحنه های غمناک جلوگیری کند.

روش درمان آنلاین به دلیل جدید بودن می تواند تاثیر خوبی در روند بهبود بیماری بگذارد.

می توان در صورت لزوم از متخصصان دیگر و نظراتش بهره برد .

 

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۴۹ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مشاوره با متخصص لاپاراسکوپی

مشاوره با متخصص لاپاراسکوپی

لاپاراسکوپی یک روش تشخیصی، درمانی است که از طریق ایجاد برش کوچکی به طول ۳ تا ۳ و نیم سانتی متر در شکم، وسیله ی باریکی به نام لاپاروسکوپ ازروی شکم وارد بدن می شود و امکان مشاهده و یا جراحی بدون ایجاد برش بزرگ را فراهم می کند. برای این کار از بیهوشی استفاده می شود و در بعضی موارد، بی حسی موضعی استفاده می شود. معمولا به صورت سرپایی انجام میگیرد یعنی می توان بعد از آن، به خانه برگشت.

لاپاراسکوپی تشخیصی

• لاپاراسکوپی برای تشخیص وارزیابی

• منبع خون مردگی و خونریزی داخلی

 • اختلالات کبدی

 • کیست

• تومورها و سایر توده های شکمی

• تروما

• دردهای مزمن و حاد شکم

 • بدخیم بودن اندام های داخلی مانند: لوزالمعده، معده، آپاندیس، کیسه ضرا، روده بزرگ و کوچک استفاده می شود.

لاپاراسکوپی درمانی

• برای درمان

• اسلیو یا بای پس برای کاهش وزن

 • رفع عدم کنترل مثانه

• ناباروری

• ترمیم افتادگی لگن

• بی اختیاری ادرار

• اختلالات مرتبط با رحم و تخمدان مانند: تومورهای تخمدان، کیست تخمدان، رفع چسبندگی لوله ها، میوم رحم، بارداری خارج از رحم، برداشتن رحم، برداشتن تخمدان، بستن لوله های فالوپ برای جلوگیری از بارداری دائم کاربرد دارد.

با افزایش سطح آگاهی می توان با تشخیص و درمان به موقع، درصدد جلوگیری یا رفع بسیاری از بیماری ها برآمد. خصوصا امروزه که دسترسی داشتن به هر پزشک و متخصصی بسیار ساده و آسان شده است تنها از طریق اینترنت، افراد به راحتی در هر زمان و مکانی، می توانند با متخصصان و پزشکان مشاوره آنلاین داشته باشند.

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 

  

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۵:۲۵ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مشاوره با متخصص تیروئید

مشاوره با متخصص تیروئید

افراد بسیاری به دلیل دغدغه های ترافیک و شلوغی مراکز درمانی، بیماری خود را جدی نمی گیرند و حتما پیش آمده که برای یک سوال کوتاه درباره بیماری یا نحوه مصرف دارو و تعیین دوز مناسب دارو، و مشاوره با پزشک متخصص باید به مراکز درمانی مراجعه می کردیم یا تنها برای نشان دادن برگه آزمایش خود ساعت ها انتظار می کشیدیم.

 به طور مثال برای بیماری تیروئید ، هر فردی باید ۵ سال یکبار آزمایش تیروئید بدهد و در صورت تشخیص اختلال تیروئید باید در فاصله زمانی کمتری آزمایش دهد. به خصوص افراد باردار باید قبل از بارداری و در حین بارداری تست تیروئید انجام دهند. این کار زمان زیادی صرف خود می کند بنابراین برای سهولت کار امکان دسترسی به متخصص تیروئید به صورت آنلاین کار را راحت کرده بیمار می تواند با انجام آزمایش تیروئید برگه آزمایش خود را به صورت آنلاین به متخصص تیروئید از طریق تماس تصویری و یا ارسال تصویر نشان داده و از نتیجه آن مطلع شود و دوز مناسب دارو و طریق مصرف آن را دریافت کند. و بعد از اتمام دوره درمان مجدد با پزشک متخصص مشورت کند تا نتایج به دست آمده را چک کند و در صورت لزوم با تغییر دوز دارو و یا تکرار آزمایش تیروئید بیماری را درمان کند این مداومت، با مشاوره آنلاین بسیار ساده و آسان صورت می گیرد بدون سختی و صرف زمان و معطلی .

گاهی دسترسی به یک پزشک متخصص که مد نظرمان است امکان پذیر نیست

 به دلیل دور بودن مسافت مراکزی که پزشک متخصص حضور دارد

 امکان خروج از منزل برای سالمندان و معلولین و زنان باردای که نمی توانند به راحتی راه بروند یا انتظار بکشند، به سختی فراهم می شود

 با این حال تشخیص بیماری تیروئید امر مهمی است که باید انجام گیرد خصوصا در زمان بارداری

مهم ترین مزیت استفاده افراد از خدمات پزشکی به صورت آنلاین همین نداشتن مشکلات و دغدغه های این چنینی است.

 

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۳:۳۹ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مشاوره با متخصص خانواده

                                                       به نام خدا

 

خانواده رکن اساسی یک جامعه است و نداشتن مشکل در سلامت خانواده، از مهم ترین معیارها به شمار می آید.

گاهی برخی از مشکلات به وجود آمده در خانواده به قدری با خانواده پیوند می خورد نیازمند درمان می باشد. زیرا برخی از مشکلات، به علت ساختار خانواده ای که یک فرد در آن بزرگ شده است می باشد. وقوع بعضی اتفاقات ممکن است بقیه اعضای خانواده را تحت تاثیر خود قرار دهد مانند مرگ عزیزان.

بروز تنش ها و بحث های خانوادگی بین ارتباط والدین و فرزندان یا زوجین طبیعی است، فقط نیاز به مهارت و آشنایی برای رفع آنها است.

امروزه با مشاوره های آنلاین با متخصصین این حوزه به راحتی می توان درصدد رفع مشکلات این چنینی در خانواده ها اقدام کرد. خوشبختانه امروزه بدون نیاز به مراجعه حضوری می توان از مهارت های لازم بهره مند شد. مشاوره آنلاین مزایای بسیاری دارد مانند:

• سهولت دسترسی، برای ارتباط با متخصص خانواده باعث می شود مردم به خصوص جوانان استقبال بیشتری داشته باشند و خیلی راحت با مشاورین ارتباط برقرار کنند.

• مشکل ناشی از انتظار در سالن های پر استرس از معایب مراجعه حضوری است که در مشاوره آنلاین دیگر چنین مشکلی وجود ندارد.

• می توان بدون محدودیت مکانی به بهترین متخصص خانواده دسترسی داشته باشید. دیگر نیازی نیست برای ویزیت، مسافت طولانی را طی کنید، به راحتی می توانید در منزل خود باشید و در خصوص مشکلات خود با متخصصین خانواده مشورت کنید و از مشاوره آنها بهره ببرید. خصوصا برای افرادی که ساکن شهر های دیگر هستند.

• صرفه جویی در زمان و هزینه از مهم ترین مزایای مشاوره آنلاین

• ممکن است با خود بگویید، مشکلات خانواده و راه کار های آن را به راحتی، با یک سرچ در اینترنت میتوانید حل کنید و جواب سوالات خود را پیدا کنید اما به هیچ عنوان این گونه نمی توان به صورت دقیق و مرتبط با مشکلات خانوادگی خود، اطلاعات کسب کرد وراه کار درستی انتخاب کرد و حتی ممکن است از مقالات، تشخیص نادرستی عاید شما شود و نهایتا تاثیری در بهبود کار پیش نیاید و باعث کاهش سلامت روحی و رفتاری خانواده شود.

• افرادی که محدودیت های جسمانی دارند و نمی توانند به صورت حضوری در محل نزد متخصصین حاضر شوند به سادگی می توانند از این روش استفاده کنند.

به طور کلی مشاوره آنلاین با متخصص خانواده می تواند به راحتی، جهت رفع نیاز های روانشناسی اقدام کند و یا به قدرت روان شناختی افراد و رفتارهای سالم که باعث سلامت خانواده می شود کمک کند.

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت آترینا دکتر مراجعه فرمایید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۶:۵۰ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مزایای مشاوره آنلاین متخصص دارویی

                                                       به نام خدا

 متاسفانه در کشور ما به دلیل در دسترس بودن دارو و تهیه ی راحت آن ، مردم بدون داشتن اطلاعات دارویی، اقدام به مصرف خود سرانه دارو می کنند، بدون اینکه از یک متخصص دارویی مشورت بگیرند. و فرهنگ استفاده خودسرانه از دارو، در کشورمان، نیاز به اصلاح و فرهنگ سازی دارد. شاید این سوال پیش آید که برای یک سوال دارویی چرا باید به پزشک مراجعه کنیم و زمان خود را صرف مراجعه پزشک کنیم تا یک سوال دارویی بپرسیم  و یا از مهم تر، متخصص دارویی را چگونه پیدا کنیم؟ خوشبختانه در دنیای مدرن امروز و با پیشرفت تکنولوژی همچنین گسترش اینترنت، خدمات پزشکی و مشاوره آنلاین، استعمال گسترده ایی پیدا کرده است و می تواند نیاز های بسیاری را پوشش دهد.

حالا ممکن است سوال پیش آید که لزوم مشاوره با یک متخصص دارویی چیست؟

-          گاهی پیش آمده که داروهایی توسط چند پزشک با تخصص متفاوت، تجویز شده که با یکدیگر تداخل ایجاد می کند و به دلیل عدم آگاهی ما، مشکل جدی ایجاد کند.

-         بعضا بیماران اطلاع ندارند که مشکلی که برایشان پیش آمده به علت عوارض داروی مصرفی توسط آن ها بوده و با مصرف خودسرانه اقدام به رفع آن با مصرف یک داروی دیگر می کنند.

به طور کلی مشاوره با یک متخصص دارویی مزایای بسیاری در بر دارد وباعث جلوگیری از بروز مشکلاتی می شود مثلا:

• در دوران بارداری و شیر دهی، نمی توان هر نوع دارو و مکملی را مصرف کرد. حتما باید ایمنی داروها توسط متخصص دارویی بررسی شود.

• میزان نیاز روزانه به ویتامین ها و املاح باید با توجه به شرایط ، وضعیت تغذیه و بیماری هر فردی باید توسط متخصص دارویی مورد بررسی قرار گیرد و بعد دوز مناسب و دوره مصرف مورد نیاز تجویز شود.

• پاسخ تست های آزمایشگاهی و بررسی مصرف داروهایی که می توانند درنتایج حاصل از این تست ها اختلال ایجاد کنند.

• گاهی بیماران برای اینکه مصرف یک دارو را شروع کنند، دچار سردر گمی هستند مثلا مصرف بهترین قرص ضد بارداری و چگونگی مصرف آن و یا حتی چگونگی مصرف آن در زمان اورژانسی یا بهترین قرص نسبت به زمان باقی مانده برای جلوگیری از بارداری

 • شرح مزایا و معایب هر دارو و مکملی که می خواهیم مصرف کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

• کمک به دانستن زمان مناسب مصرف، جهت ایجاد بهترین اثر بخشی داروها و مکمل های دریافتی

• حتی در مواقع نیاز، می توان تماس تصویری هم برقرار کرد تا متخصصین راحت علت را بررسی کنند و تصمیم بگیرند.

مواردی از این قبیل بسیار است. بنابراین، به طور کلی برای مصرف هر گونه دارو ویا مکمل حتما نیاز به مشورت با یک متخصص دارویی الزامی است .

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت آترینا دکتر مراجعه فرمایید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۰:۰۴ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مشاوره با متخصص اسلیو معده

مشاوره با متخصص اسلیو معده

پزشک دو کار اصلی را برای کاهش وزن و لاغری برای نجات شخص چاق انجام می دهد یا حجم معده را کاهش می دهد تا غذای کمتری بخورد. یا مسیر جذب غذا را کاهش می دهد، که در عمل جراحی اسلیو معده پزشک حدود ۷۰ درصد معده را کوچک می کند.

اولین سوالی که برای افراد مایل به لاغری با روش جراحی، پیش می آید این است که کاندید مناسبی برای عمل است یا خیر؟ و به طور کلی چه کسانی می توانند این عمل انجام دهند یا چه کسانی نمی توانند؟ کسب اطلاعات کافی درباره نحوه عمل ، دوره نقاهت عمل، مزایا و معایب عمل و مدت زمان عمل جراحی

تمامی این سوالات را باید از متخصصین در این حوزه پرسید که گاهی نیاز به مشورت های گوناگون با چندین پزشک است که هزینه و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

اگر در کلان شهر ها زندگی کنید اغلب سفرهای درون شهری حداقل ۲ ساعت برای رفت و برگشت به مراکز درمانی و مشاوره گرفتن با پزشکان مختلف زمان می برد. و از طرفی به دلیل شرایط پاندمی و قرنطینه، گسترش و شیوع ویروس کرونا حضور در مراکز درمانی مختلف ریسک بسیار زیادی را داشت زیرا هر چه در اماکن عمومی و مراکز درمانی حضور کمتری داشته باشیم امکان انتقال بیماری کمتر است.

افرادی که در شهر های کوچک ساکن هستند دسترسی به متخصص خوب و باتجربه را ندارند بنابراین مجبور به مراجعه به شهرهای دیگر هستند و از آنجایی که مشاوره در زمینه عمل اسلیو معده نیازمند تحقیق و مراجعه مکرر برای جستجوی بهترین متخصص است ، بدیهی است که سفرهای مکرر و متوالی برای مراجعین قطعا سخت و دشوار است و یا حتی غیر ممکن است.

اینجاست که پیشرفت تکنولوژی نقش پر رنگی در زندگی بشر دارد و اینترنت پرکاربرد ترین تکنولوژی ها است و استفاده آن در حوزه پزشکی کمک به سزایی جهت رفاه حال بشر کرده است .

بنابراین خدمات و مشاوره به صورت آنلاین مشکلات کمتری را دربر دارد وانتخاب متخصص مجرب راحت تر و قابل دسترس تر است.

 

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۴:۵۰ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)

مشاوره با متخصص زوج درمانی و طلاق

مشاوره با متخصص زوج درمانی و طلاق

بسیاری از افراد، دچار تعارض و کشمکش هایی در طول زندگی مشترک خود شده اند که گاهی نمی توانند به تنهایی این مشکلات را حل کنند و در نهایت رابطه منجر به طلاق می شود. بنابراین بهترین کار در این مواقع، ‌مراجعه به روان درمانگری در حوزه زوج درمانی تخصص دارد . بسیاری از زوجین به دلیل عدم توانایی درهماهنگی فرصت مناسب و کمبود وقت برای حضور دونفره به روان درمانگر و استفاده از خدمات مربوط به زوج درمانی به مشکل بر می خورند بنابراین مشاوره آنلاین در هر زمان و مکانی که برای آن ها مناسب است می تواند کمک کند.

جلسات زوج درمانی شبیه به دادگاه خانواده نیست که زوجین شکایات و ناراحتی های خود را ابراز کنند بلکه این جلسات با هدف آشنایی و شناخت زوجین از رفتار ها و برخوردهای یکدیکر است. و نوع رفتار و نگاه آن ها با مسائل زناشویی سنجیده می شود. و تلاش برای ایجاد نگاه واقع بینانه در زوجین و یافتن راه حل مناسب برای رفع مشکلات و تعارضات است.

این جلسات را کاملا می توان به صورت آنلاین به صورت تماس تصویری یا صوتی انجام داد ونیازی به حضور افراد ندارد بنابراین باعث سهولت دسترسی به راه کار ها ی مناسب شد .

ابتدا لیستی از مواردی که مورد بحث بین زوجین است تهیه می شود و دقیق بررسی می شود.

 جلسات آنلاین زوج درمانی بهتر است برای پیشبرد بهتر، نیازمند به استمرار جلسه ها و شناخت دقیق تر از جزئیات زندگی افراد است .

حضور داشتن زوجین کار زوج درمانی را آسان تر می کند و باعث افزایش کیفیت جلسات می شود.

در بسیاری موارد عدم اعتماد و خیانت یکی از زوجین به دیگری اگر حل نشده باقی بماند منجر به طلاق می شود.

و بخش زیادی از مشکلات مسائل مربوط به پول و بحث های مالی است.

 هر کاری را می توان، در دنیای مدرن امروزبه صورت آنلاین انجام داد که مزایای بسیاری دارد مانند

کاهش هزینه مربوط به جلسات مشاوره

صرفه جویی در وقت به دلیل عدم نیاز مراجعه حضوری و حضور در هر زمانی که مناسب زوجین است.

هماهنگ شدن زوج ها در یک زمان مناسب و مشخص زیرا حضور هر دو زوج الزامی است بذای افزایش کیفیت مشاوره

راحت تر بودن افراد در گفتگو زیرا در جلسات آنلاین اضطراب و خجالت ناشی از حضور نزد درمانگر ندارد و افراد راحت تر صحبت می کنند.

برای دریافت مشاوره آنلاین به سایت atrinadoctor.com/مراجعه فرمایید.

 

 

 

  

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۶:۴۶ توسط:atrinadoctor موضوع: نظرات (0)